Doprava a platby

Osobný odber na prevádzke spoločnosti – 0 EUR

Kto preferuje osobný odber tovaru môže spraviť tak v Dunajskej Strede na prevádzke spoločnosti HEATING Solutions s.r.o.. V prípade objednania cez internetové stránky onlineshopu je pri tovare uvedené, či je na sklade, a pokiaľ áno, je možné vyzdvihnúť si ho ešte v ten istý deň.

Predtým, ako sa vyberiete vyzdvihnúť si objednaný tovar, počkajte na potvrdenie objednávky e-mailom alebo prostredníctvom SMS resp. telefonicky.

  • Osobný odber na prevádzke spoločnosti HEATING Solutions s.r.o. je úplne zadarmo.
  • Máte možnosť skontrolovať si tovar priamo v prevádzke s pomocou nášho personálu.
  • Na vyzdvihnutie objednávky si uschovajte číslo objednávky (zaslané emailom alebo SMS).

Prevádzka ponúka:

  • parkovisko priamo pred prevádzkou
  • vybavenie do 15 minút
  • odborné poradenstvo – poradíme Vám s výberom najvhodnejšieho vykurovacieho systému
  • možnosť dohodnutia splátok
  • vybavenie reklamácie či odstúpenia od zmluvy

Doprava kuriérom už od 0 EUR s DPH*

Dopravu kuriérom zabezpečuje prepravná spoločnosť DPD a GLS . Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod. Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu.

Maximálne rozmery pre zásielku: do 175 cm jedna strana a maximálny obvod balíku do 300 cm

V deň doručenia vás bude kontaktovať pracovník spoločnosti DPD resp. GLS , aby upresnil čas dodania alebo vás informoval o prípadných zmenách.

V prípade, že vás kuriér nezastihne, zanechá písomné oznámenie vo vašej schránke o neúspešnom doručení. Ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.

Zákaznícky servis DPD môžete kontaktovať na telefónnom čísle dpd@dpd.sk.
Zákaznícky servis GLS môžete kontaktovať na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585 .

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail shop@bvfheating.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal – je predmetom dôkazového konania.

Cena platná pri platbe dobierkou:

Cena prepravy prostredníctvom: DPD je ZDARMA (až do odvolania)

Cena prepravy prostredníctvom: GLS je ZDARMA (až do odvolania)

 

Cena platná pri platbe vopred na bankový účet resp. platobnou kartou:

Cena prepravy prostredníctvom: DPD je ZDARMA (až do odvolania)

Cena prepravy prostredníctvom: GLS je ZDARMA (až do odvolania)