Doprava a platby

Osobný odber na prevádzke spoločnosti – 0 EUR

Kto preferuje osobný odber tovaru môže spraviť tak v Dunajskej Strede na prevádzke spoločnosti HEATING Solutions s.r.o.. V prípade objednania cez internetové stránky onlineshopu je pri tovare uvedené, či je na sklade, a pokiaľ áno, je možné vyzdvihnúť si ho ešte v ten istý deň.

Predtým, ako sa vyberiete vyzdvihnúť si objednaný tovar, počkajte na potvrdenie objednávky e-mailom alebo prostredníctvom SMS resp. telefonicky.

  • Osobný odber na prevádzke spoločnosti HEATING Solutions s.r.o. je úplne zadarmo.
  • Máte možnosť skontrolovať si tovar priamo v prevádzke s pomocou nášho personálu.
  • Na vyzdvihnutie objednávky si uschovajte číslo objednávky (zaslané emailom alebo SMS).

Prevádzka ponúka:

  • parkovisko priamo pred prevádzkou
  • vybavenie do 15 minút
  • odborné poradenstvo – poradíme Vám s výberom najvhodnejšieho vykurovacieho systému
  • možnosť dohodnutia splátok
  • vybavenie reklamácie či odstúpenia od zmluvy

Doprava kuriérom už od 0 EUR s DPH*

Dopravu kuriérom zabezpečuje prepravná spoločnosť DPD a UPS . Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku, v pracovné dni medzi 8:00 a 17:00 hod.  Tovar vám bude doručený najneskôr do 48 hodín od expedície z nášho skladu.

Maximálne rozmery pre zásielku: do 175 cm jedna strana a maximálny obvod balíku do 300 cm

V deň doručenia vás bude kontaktovať pracovník spoločnosti DPD resp. UPS , aby upresnil čas dodania alebo vás informoval o prípadných zmenách.

V prípade, že vás kuriér nezastihne, zanechá písomné oznámenie vo vašej schránke o neúspešnom doručení. Ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.

Zákaznícky servis DPD môžete kontaktovať na telefónnom čísle 18 373.
Zákaznícky servis UPS môžete kontaktovať na telefónnom čísle 16 877.

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail [email protected], kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal – je predmetom dôkazového konania.

Cena platná pri platbe dobierkou:

Cena prepravy prostredníctvom: DPD je 7.2 EUR s DPH vrátane dobierky

Cena prepravy prostredníctvom: UPS je 12 EUR s DPH vrátane dobierky

 

 

Cena platná pri platbe vopred:

Cena prepravy prostredníctvom: DPD je 5 EUR s DPH

Cena prepravy prostredníctvom: UPS je 10 EUR s DPH